nicoleslaw

i feel so old here
part of  family
 
5,549
35
1116
93wins44losses1left

mostly inactive, fyi

** nєstlє > pícσlє ^-^ **

ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ

Stickers

Questions

anonymousalmost 6 years
do you feel just old here or everywhere :thinking:
dislike
anonymousabout 8 years
nice username
ty ^_^
about 8 years
How you doin
ehh~
anonymousabout 8 years
nice profile song
thanks!

Achievements

1 / 20Super Sleuth!
1 / 25Eye of the Beholder

Created Setups

almost 6 years
oh i met u again since then crazy how things just happen
almost 6 years
happy to have met u, goober
almost 6 years
wtf picole is the one and only ship pls do not play with my heart
about 6 years
I, too, am here for the picole ship
about 6 years
i put u in all caps and at the front now pls love me :/
about 6 years
picole always
about 6 years
why so inactive
over 7 years
why so inactive
almost 8 years
why so inactive
almost 8 years
Enjoy college!
almost 8 years
picole.
almost 8 years
You snap Cinnamon and not me...? :(
almost 8 years
i think ticole should be a thing ;)
almost 8 years
that took a suspiciously long time
about 8 years
is nestle ded?
about 8 years
we deserve better than alts tbh
about 8 years
happy snapchat anniversary! we have officially been #1 best friends for a month now and ily :* ~
about 8 years
+K BC YOU'RE SUPER FUN TO PLAY WITH LMFAO AND YOU GOT A CUTE BACKGROUND AND EVERYTHING'S COOL AND YEAH
about 8 years
NOW THAT SHE'S BACK IN THE ATMOSPHERE WIT DROPS OF JUPITER IN HER HAIR
about 8 years
WHAT HAPPENED TO MY FAVORITE SHIP ;___;