Lavaworks303

“That's how things are these days: everything must move aside to make room for the new, all the time.”
21
USA
part of  family
 
31,895
8
123
1026
476wins450losses3left

Agent Lava of the Mod Kingdom: 5/24/12-7/17/12

Graveyard of Friends:

Down,Kandy,Hedger,Light,Soda, Random,Skull,Malik,Blade,Kelly,Ohsnap,Wing,Stoopid, Nyan,Hailee,Memy,Verb,Bob,Unique,Swing, Mango,Cae,Max,Nicolas,Black, Jupiter,Sky,Gom,Dmann, Alid,Hyper,99,Tyler,Captain,Happy,Sky, Cap,Pac,TDU,Lost,Pot,Kron,Sarah,Ivana, and Loganz

Otherwise known as "Molten Rock"

I'm not too active anymore, but don't hesitate to hit me up if ya wanna talk, I'm friendly and sorta interesting

Stickers

2

Questions

about 6 years
Just a heads up for whoever asked that ask, I am in contact with both Skullz and Down on the daily if they want to pm me ^^
Oml that's crazy haha, I always wondered what happened to them, if they even remember me tell them I hope they're doing well and thanks for all the great memories they provided :')
anonymousabout 6 years
What happened to Skullz and Down?
I wish I knew tbh, when I left the site for my initial break, I wasn't able to keep in contact with anyone and when I came back, they were gone as well, really sucks that I've never been able to reconnect but such is life I guess :/
almost 8 years
I'd like to personally welcome back the return of a legend. I expect to see you around more, achieving great things. The names listed in your profile simultaneously make up a graveyard and a hall of fame, and just sfsgrgeger I expect great things!!!
Thank you so much for those kind words that means a lot, I really appreciate it! How does everyone still remember who I am, did I really make that big of an impact while I was here lol XD

Achievements

20 / 20Super Sleuth!
11 / 25Explosion!
6 / 20I'm Miller, I Swear!
6 / 10I'm Batman.
6 / 25Eye of the Beholder
about 6 years
fun times, I miss those days. and life's been good, hope you're doing well also.
over 7 years
fkin loser +k
over 7 years
haha, right! It's been yeaars and years and years. It's crazy that you still get on! Do you play 'vivor?
almost 8 years
lavaaaaaaaaaaaaaa
almost 8 years
i missed you a lot. ♡
almost 8 years
i think im in love with you, would shove my duck down ur throat
almost 8 years
yeah, doesn't feel like 4 years at all......
almost 8 years
lava! long time no see. Hope you've been good :3
almost 8 years
the love of my life
deletedalmost 8 years
LAVA YOU BETTER SEND ME A MESSAGE. YOU DO NOT JUST COME ON MY PROFILE, VIEW IT, AND NOT TALK TO ME!
deletedabout 11 years
I miss you. :'c
over 11 years
hi lava
over 11 years
You're back!
deletedalmost 12 years
Hai Lava ♥
almost 12 years
i miss you as a player and as a moderator. i hope that everything's been going alright.
deletedalmost 12 years
Miss you too much
almost 12 years
i see you :)
deletedalmost 12 years
v ugh light , the only time you ever comment on his page is when you want something for yourself. :| ANYWAY, i love you & miss you a lot . come onlineee ♥ xo.
almost 12 years
LAVA! HEY BUDDY. Lucid finally distributed those tokens you deserved, whenever you can give me those stickers <333
almost 12 years
remember when i said you wouldn't last long as a mod?