jennjenn

20
part of  family
 
17,059
87
304wins271losses21left

Man up and comment for +/- karma.

10k points 10/25/10 100+karma 10/27/10 150+karma 1/4/2011

Back 2 years later. Where all my friends go D:

Achievements

2 / 20He's Batman
1 / 10Scumhunter
1 / 25Eye of the Beholder
over 13 years
+ back
almost 14 years
That was some nice shooting, Tex! +k
almost 14 years
AHAHAHA what do you not curse? LOL i say whatever words i wanna use. But its w.e.. but I honestly did give you karma
almost 14 years
LOL but I did give you karma based on how YOU PLAYED the game
almost 14 years
and you didnt critcize me at all. When was this? I just wrote on ur alt that I thought you had a bad attitude.. so that means I negged you? HA
almost 14 years
Oh I figured you knew, cuz you're smart ;)
almost 14 years
I secretly plussed you a little while ago so shhh XD
almost 14 years
+k for helping town win in an extraordinarily poor conditions. :D
almost 14 years
2k for you please return!
deletedalmost 14 years
YOU ARE SO AMAZING - more points and karma don't make you better, win % is what proves if you're good or not. Also congratulations for having more points than my alt!
deletedalmost 14 years
idk any of her other alts! if i had known them, i've forgotten :( oops
almost 14 years
Find my other alts yet?:P
deletedalmost 14 years
thank you!! +K back for a great game
almost 14 years
+1 for ze womens! http://www.epicmafia.com/topic/10050 Do it!
almost 14 years
+K rofl finding all my alts:P there's 2 moarrrrrrrrrr
almost 14 years
2k for shitty town on your side
almost 14 years
+K it's rawr D:
almost 14 years
+K for you...
almost 14 years
+k'd back!
deletedalmost 14 years
you were stalling.